Apavital
A A A | autentificare | hartă site
CLIENTI
Termeni şi condiţii
Centrul de contact
Program de audienţe
Program relaţii publice şi încasări
Regulamentul APAVITAL
Avizare
Contractare
Preţuri servicii
Tarife naţionale apă canal
Vidanjare
Apă meteorică
Întrebări frecvente (FAQ)
Modalităţi de contestare
Formulare (Acte necesare)
SERVICII METROLOGICE
Verifică apa uzată
Verifică apa potabilă
Alimentare in sezonul cald
Prima pagină > CLIENŢI> Centrul de contact

Centrul de contact

Din octombrie 2005, relaţiile cu publicul s-au reorganizat sub forma unui Centru de contact. Prin înfiinţarea acestui centru se doreşte economisirea timpului clienţilor societății, o mare gamă de probleme legate de serviciile de apă şi de canalizare fiind rezolvate doar cu un simplu apel telefonic. 

De ce un Centru de contact la APAVITAL Iaşi? 

Timpul clienţilor este preţios, de aceea oferim soluţia rezolvării problemelor dumneavoastră legate de serviciile de apă şi canalizare doar printr-un simplu telefon;
Pentru a putea monitoriza eficient cererile clienţilor şi timpul de reacţie cu care au fost tratate;
Pentru a informa prompt clienţii într-un limbaj respectuos şi inteligibil direct de către profesionişti;
Pentru ca furnizorul de servicii de apă şi canalizare să fie accesibil tuturor, eliminându-se birocraţia şi deplasările inutile.

Acum, clienţii APAVITAL au 4 modalităţi de comunicare : 

  • comunicare telefonică prin apel taxabil la client la numărul 0232.969 (pentru toate reţele de telefonie fixă sau mobilă);
  • comunicare scrisă;
  • comunicare directă;
  • comunicare prin e-mail la adresa media@apavital.ro
Servicii oferite prin intermediul numărului 0232.969:
  • informații privind încheierea unui contract
  • transmitere indexuri în urma autocitirii contoarelor;
  • solicitarea unei intervenţii;
  • informații cereri branşamente noi;
  • obţinerea informaţiilor referitoare la contract, factură;
  • informații obţinere avize;
  • tratarea reclamaţiilor de orice natură;
  • sfaturi practice privind reducerea consumului de apă.
Practic - încheierea unui contract, obţinerea unui aviz , solicitarea unui branşament sau racord nou se pot obţine fără a mai fi necesară prezenţa clientului la sediul APAVITAL Iaşi, acesta având posibilitatea să transmită documentele specificate de funcționarii Centrului de contact prin intermediul serviciilor poştale sau de curierat.

Ghid util pentru folosirea serviciului telefonic:

  • apelaţi numărul 0232.969;
  • după mesajul de întâmpinare veţi fi preluat de unul dintre funcționarii noştri;
  • în cazul în care linia este ocupată nu închideţi - apelul dumneavoastră îşi va păstra prioritatea şi va fi preluat de unul din funcționari imediat ce acesta va deveni disponibil.
     

 

 

 

Apavital Iasi © 2009 Condiţii legale